Algemeen - Scouting St. Jan Baptist (Scouting Heerlen)

Leden > Leeftijdsgroepen

Elke week spelen tientallen kinderen en jongeren het spel van Scouting bij de Scouting Sint Jan Baptist.

Onze scouts komen van overal naar ons scoutinggebouw (dat we ons HK, HoofdKwartier, noemen). Uit Meezenbroek, Schaesbergerveld, Schandelen, Palemig, Grasbroek, Muschenbroek of Hoensbroek maar ook Landgraaf of Kerkrade.

Om spannende avonturen te beleven of om iets te maken waar je zelf verbaasd van zal staan.

Kinderen vinden een heleboel dingen leuk en willen veel verschillende activiteiten doen. Bij  Scouting St. Jan Baptist is bijna alles mogelijk.

Heb je ook zin in een spannende speurtocht, je eigen eten koken op houtvuur of je lekker verkleden?
Iedere week samen een nieuwe uitdaging aangaan.
Weg van huis, weg van school: theorie is leuk, maar de praktijk is toevallig veel leuker!
Als je zin hebt om Scouting zelf eens mee te maken, kom dan eens kijken bij Scouting Sint Jan Baptist.

het logo van: In veilige handen