Verslag Midgetgolfen

Verslag Midgetgolfen

Scouting St. Jan Baptist (Scouting Heerlen)
Gepubliceerd door Lamar Crombach in Scouts · 11 augustus 2011

De dag begon zo als elk ander, alhoewel, een beetje eerder.
Nadat we geopend hadden stapten we in de auto's, ik zat met Tim Kay en Anita in de auto van Anita haar vader.
Natuurlijk reed de hopman weer langs onze bestemming maar gelukkig hadden we het toch gevonden.
Eenmaal bij de midgetgolf, oh sorry, minigolfbaan aangekomen zagen we de verschillende banen.
Er waren in totaal achttien banen met allerlei verschillende obstakels waar je overheen of langs moest om je doel te bereiken.
We kregen allemaal een golfclub of stick.., een paar scorebladen en een potlood.
Elk kind 'kreeg' een scoreblad, waar je de strafpunten op moest schrijven.
Je kon het maximaal zes keer proberen om je bal in het gat te krijgen, als het dan nog niet lukte moest je gewoon een zeven opschrijven.
Ik zat in het groepje bij Ryan en Kay, Ryan bleek er al heel wat van af te weten maar op een gegeven moment bleek dat wel anders te zijn!
We begonnen bij baan een, daar ging het nog wel goed.
Ik hoopte dat het niet al te slecht ging, want de dag ervoor had ik nog een bowlingbal op de verkeerde baan gegooid hehe.
Gelukkig ging het hier heel wat beter en we gingen alle banen af.
Jammer genoeg voor Ryan ging het niet al te goed, maar ach we hadden wel plezier.
Eenmaal de laatste baan gespeeld hebbende vroeg Ryan of we wat mochten drinken.
We kregen allemaal een blike Cola, dat had de hopman zeker niet verwacht en het zal ook wel een flinke aanslag op zijn portemonnee geweest zijn.
Ik wachtte al op de tweede ronde maarja dat ging jammer genoeg niet door.
We kregen ook een heel verhaal te horen over verschillende golfballen en sticks.
Nadat we alle scores hadden opgeteld kwamen we er dus achter dat ik een gedeelde eerste plaats had met Anita.
Dus dan ben ik toch nog ergens goed voor!
Daarna stapten we allemaal weer in de auto waar we mee gekomen waren en we werden thuisgebracht.
Tim en Anita weten mijn adres nu wel, dus ik moet maar snel verhuizen.

The end~

Tot morgen.

Er zijn nog geen beoordelingen.