Korte Kennismaking - Scouting St. Jan Baptist (Scouting Heerlen)

Korte Kennismaking

Leden > Informatie

Altijd welkom

Bij Scouting Sint Jan Baptist ben je al welkom vanaf je 4,5 jaar. Of je nu een meisje bent of een jongen, dat maakt niets uit.
Waar wij goed rekening mee houden, is dat een zesjarige nu eenmaal andere zaken leuk vindt dan een zestienjarige. Daarom kent Scouting verschillende leeftijdsgroepen. Ook voor jou is er een leeftijdsgroep waar je de dingen kunt doen die jij leuk vindt!

Kennis Maken

Bij Scouting Sint Jan Baptist kan je altijd vrijblijvend kennis komen maken.
Een paar bijeenkomsten komen kijken, de sfeer proeven en gewoon aan de activiteiten meedoen. En dat je daarna besluit om bij Scouting St. Jan Baptist  te komen, daarvan zijn wij overtuigd.

Vragen

Misschien ben je toch nog niet helemaal overtuigd. Kijk dan even bij de meest gestelde vragen. Heb je nog een vraag waarvan het antwoord hier niet tussen staat, laat het ons dan even weten. Aan het einde van de pagina "meest gestelde vragen (F.A.Q.)" heb je de mogelijkheid om Scouting St. Jan Baptist te mailen.